kväll-

Hallå!

Klockan är 21:52, och jag ska strax gå och lägga mig hade jag tänkt. Var uppe på flen förut och träffade anna en stund. Vi hinner inte träffas i morgon då hon åker till stockholm, och jag flyger iväg. Så vi sa hejdå idag. Jag kommer sakna henne något så fruktansvärt. Annagosbarn <3. Självklart kommer jag sakna alla andra också. Men den dagen då det blir dags att åka hem så vill jag inte hem. Jag vill stanna där, förevigt. Kiz kardes kankse gifter bort mig där nere, vem vet? haha. Nej så roligt ska vi inte ha. Jag har varit och tagit ut Euro i automaten, köpt 3 st kollegieblock tills skolan, köpt en tiding och godis som jag ska ha på planet. Jag tror jag måste packa om allt i min väska för jag vet inte vad jag har packat ner och om något saknas. haha det kan ju vara bra att ha med sig allt. Men i morgon ska jag dubbel checka allt. Jag bloggar innan jag åker iväg, och kankse till och med där nere.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback