Silvia, en väckarklocka-

hej bloggen!

Jag vaknade av att silvia ringde (med dolt nummer) vilket resluterade ett hjärta långt upp i halsgropen pga vissa saker. Annars brukar jag inte störa mig på det men det är just tills i morgon ungefär. Iallafall, så frågade jag henne vad klockan var och den var 12:50. När jag vaknade hos anna i söndags så gick vi upp vid 12, för hon skulle med bussen. Men sen gick jag och la mig tidigt i går kväll, eller skapligt iallafall. och sover länge idag. Hade nog sovit än om inte silvia hade ringt. Jag orkade inte blogga igår. Kände mig inte riktigt kry då. Idag då, jo emelie kankse kommer(?). Jag har inte fått nåt svar än men om hon inte kommer så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ligga hemma och kolla på film låter ioförsej ganska lockande faktiskt. Mer kommer senare.

/miss. fannie

18 dagar kvar, sen är jag i paradiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback