söndag morgon-

Jag kunde verkligen inte somna igår. vid 04:30 stängde jag av allting och verkligen låg och försökte. Jag visste att det skulle vi en hård morgon då pappa renoverar matrummet som jag sa igår. det är precis över mitt rum. allt görs. om han så tappar en spik så låter det som om det är en hammare. Jag har vaknat stup i ett, då min pappa är en sån morgonmänniska, och börjar tidigt med sina aktiviteter, hehe. ikväll ska jag lägga mig tidigt, då jag åkt på att jobba måndag - onsdag. på torsdag börjar också skolan, och jag tror faktiskt att det kan bli ganska roligt. Träffa tjejerna igen, på samma gång. förutom camilla då hon är i turkiet. hon åkte igår. saknar henne. men om 12 dagar är jag är. jag längtar så otroligt mycket, så ni anar inte. men åter till jobbet. jag ska vara på de la rue, som jag var när jag sommarjobbade. och det kan vara nyttidgt för mig att gå upp tidigt de 3 dagarna, så är det som en förberedelse till skolan. stort plus stort plus. skriver mer sen..

/miss. fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback