Tandläkarbesök-

hej bloggen!

Har varit i skolan idag, och vi jobbade med UF företaget. Gick galant. Vi skrev klart affärsplanen. Ska bara räkna ut utgifter och inkomster, som vi tror att det kommer gå. Men det är kul det här. Speicellt när det går så bra för oss. Klockan 16:00 skulle jag vara hos tandläkaren. Bafunke är lika rolig som vanligt. Skojare där. Ja detta kankse låter konsitgt, men jag skulle laga en lagning som inte var korekt gjord. Det höll alltså på att lossna i ena kanten. Så nu är det fixat. SKönt såhär innan resan. SÅ den inte skulle släppa när jag är i turkiet eller liknande.

Jag ska snart hem till kiz kardes och kolla på hennes kläder som hon har köpt. mysigt. hon kommer och hämtar upp mig strax. Seni Cok Seviyorum kiz kardes. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback