Tisdag-

Hallå bloggen!

Det är Tisdag. Vi har karaktärsdag idag också, så jag förmodar att vi ska få jobba med UF företaget idag också, fast denna gång med Lennart. Det var länge sen vi hade honom. Han har varit sjukskriven, och när han kom tillbaka så fick vi fortsätta att ha Christer som då hade hoppat in istället för Lennart. Jag ska cykla iväg om en kvart. Har precis gjort mig i ordning, ska bara välja vilken tröja jag ska ha på mig, men det lutar åt ett vanligt linne och en kofta övet. Så himla bekbvämt.

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag och min älskade kiz kardes åker till älskade turkiet. Ska bli så himla härligt. Det är mycket Turkiet nu, men jag verkligen älskar det. Och jag längtar så mycket.

Ska kila nu. Hej på er.

/miss. fannie


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Godmorgon!

2008-08-26 @ 07:53:49
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback