uppdatering-

hej bloggen!

är allt bra med er?

Med min är det iallafall bra. Igår var jag som sagt hos min syster och drack vin, brände skivor tills turkiet, kollade igenom hennes garderob och bara laddade inför turkiet om 13 dagar. Så här dags om 2 veckor ligger vi på stranden och är förmodligen helt döda då vi kommer fram till hoteletvid ungefär 5 på morgonen. Men mjaa, det blir bra det här, eller hur syster? Idag vet jag inte vad som händer. Pappa håller på med renoveringen av matrummet. nu har han börjat tapetsera, sen kommer golvet. Igår målade han lister och tak. tror det kommer bli snyggt där inne faktiskt. Så, rörigt är bara förnamnet som vi har här hemma nu. En liten snabb uppdatering var det. Nu kommer syster och sebastian.

/ miss. fannie

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

det är bara bra med mig :D

2008-08-16 @ 12:44:34
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback