Uteaktiviteter-

hej bloggen!

Idag i skolan, började vi med att sitta i aulan för att lyssna på projektarbete/uf-företags information. När stefan nästan var klar så gick brandlarmet. Den årliga brandövningen som brukar vara under första veckan har nu varit. Efter det så begav vi oss på yrkessektorn ner till hammarvallen för att ha lite utomhusaktiviteter. Våran grupp var faktiskt rolig. Vi gjorde jätte bra ifrån oss och jag hoppas att det räcker till en hög possition i tävlingen. Tänker inte skriva vad vi fick, hehe gillar att vara lite hemligehtsfull.

I morgon ska jag åka till eskilstuna med mamma och pappa för att shoppa till turkiet. haha mamma la fram ett kuvert till mig när vi skulle äta. I kuvertet låg det 2500 kronor. "TAAACK" utbrister jag. Men mamma berättar att det är mina pengar som jag hade kvar från när jag sålde min moppe. De hade jag heelt glömt bort och mamma o pappa har inte velat säga något för att jag skulle ha dom till en resa. Så lite av det åker med mig till turkiet, och resten ska jag handla lite höstkläder för när jag kommer tilbaka från paradiset, till kyliga sverige igen.

7 dagar kvar

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback