Utgång-

hej bloggen!

Emelie satte klockan på 10:30, men då jag inte vaknade av klockan så snoozade om den till 11:00, haha den lilla fulingen. Vi ska snart dra ner på stan då emelie ska kolla efter det där navelpiercingen som jag nämde i ett tidigare inlägg. Jag, ska då köpa en mascara. Min börjar ta slut osv. Ikväll blir det party, för hela slanten. See you there.

Utebion igår, som skulle starta 21:00 startade inte förns 22:00, då dom hade något problem eller nåt. Jag och emelie insåg ganska snart att filmen inte var något för oss så vi cyklade hem till henne o kolla på sex and the city istället. me like.

Ja, jag tror att det får räcka för mig. Vi hörs, och ses ikväll om ni befinner er i Katrineholm..

/miss. fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback