kvällsinlägg-

meh hääääääjhe bloggen!

Jag sitter och kollar på sex and the city nu på 3an. jag bara ääääälskar det. tyvärr har jag ju inte sett filmen än men det SKA göras, helt klart. i morgon ska jag försöka att gå upp skapligt. 10 kankse? för att duscha och göra mig i ordning, gå till min syster och hämta vinet som hon köpt åt mig, då jag glömt att fråga mamma och pappa om det. Sen åker jag till Emelie för att senare på kvällen gå på utebio i stadparken, tror jag att det brukar hållas.. Vi ska även gå och kolla en sväng på stan då hon ivrigt letar efter en navelpiercing som är som hon vill ha den.

Jag tycker att det är rätt sjukt att man kan sakna en människa som man har umgåtts med sen i lördags. Hon åkte hem idag och jag ser faktiskt fram emot att åka dit i morgon. Det kankse är africanan som lockar också? hahaha skoja. Men det är vad vi ska äta i morgon. Hennes mamma gör en jättegod maträtt som heter africana and i just LOVE it. Btw, så färgate jag min utväxxt idag också. Lite orangegult i underhåret som vanligt men det syns inte så mycket. Men jag får börja med min "tvätta-håret-med-silver-shampoo-kur" igen. Det fungerar jätte bra för er som inte har provat på det. men bli inte rädda när ni häller ut det i handen, för det är verkligen målarfärgsblått. Men det fungerar.

Dags för mig att avrunda här tror jag.


/miss. fannie


Kommentarer
Postat av: Emelie

du kommer till mig enbart för att äta africana, buhuuu :'( hahaha, skämtA!

2008-08-07 @ 13:06:38
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback