Webbdesign-

Hallå!

Sitter i datasalen och har webdesign. Vi ska göra egna hemsidor i HTML, som vi gjorde i 1an. Nu går han igenom grunderna och eftersom vi redan har gjort det så är det ganska segt. Men vi slutar om 15 minuter så det är ganska soft ändå. Läste nyss på aftonbladet att det går salmonella i turkiet just nu. Ett hotel som solresor haft, i side. Dock är det på östra stranden, jag bor på västra, och den bästa. Och detta år åker jag inte med solresor heller, utan jag åker med turkietresor.se .. Känner att det är lite mycket turkiet just nu men jag längtar så mycket. Börjar nästan få lite resfeber men inte som det brukar vara. Det kommer nog i morgon. Och just nu har jag lite mycket att tänka på så jag har inte tid att vaa nervös. haha. Nu slutar vi. hej på er.

/miss. fannie

Kommentarer
Postat av: nataly.

hej på dig också. fin blogg har du också :)

2008-08-28 @ 20:25:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback