blont blir brunt-

hej bloggen!

Julstädning och massa stå hej. Vilken tur att jag var klar med mina julklappar i början av december så jag slipper stressa såhär de sista dagarna. Idag träffade jag Camilla och följde även med henne när hon skulle klippa sig, och hon är snygg som vanligt. efter dte tog vi en tripp till BP's för o kolla julklapp till hennes farmor och det fann vi. I morgon ska hon och jag åka till Lager 157, för jag ska införskaffa mig ett rött linne och kankse lite annat + en hemlis. efter att vi har varit där ska jag gå hem till mormor och hjälpa henne säda lite i höga och låga vråar där hon inte kommer åt, samt klä julgranen åt henne. sen ska jag nog sola lite med Dejan, mys. mitt rum är riktigt clean nu måste jag berätta. och på tal om ingenting så är jag trött och funderar på att sova nu. hej på er.

För er som inte vet så har jag färgat håret brunt.


före                                                            efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback