Julafton-

hej bloggen! Min jul var riktigt uhnderbar. Dejan sov här,  och på morgonen gick vi och letade morgonpaket som jag alltid gör på julaftonsmorgonen. Jag fick påladdning till mobilen och en trisslott av mamma och pappa, och dejans paket innehöll en svart skjorta från mig. Vid 10 kom alla mina syskon och deras respektive och barn, samt farmor och mormor för att äta fruckost. Efter det öppnade vi julklappar från dom som vi inte skulle träffa på kvällen. Efter det, ungefär vid 1 så åkte jag och dejan hem till hans mamma och bertil för att fika och önska god jul. VId 16 var vi hemma hos mig igen för att äta julmat, och mådde illa som fan efter det. På kvällen öppnade vi julklapparna, och jag blrv NÖJD:

Jag fick en digitalkamera med 8 mega pixlar, som jag önskat mig. av mamma och pappa.
En Parfym av dejan, dolce gabbana-light blue. MIN ÄLSKADE PARFYM.
hemgrejer
ljusgrejer
lotter
pengar
förspel spel.
och lite smått.

Dejan fick ett silver armband som det stod dejan på senare på kvällen, av mig. så här ser den ut.

(tagen med min nya kamera)

du är underbar. tack så mycket för parfymen. <3

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken snygg kille!

2009-01-07 @ 19:29:33
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback