Linköping och Camilla=körkort-

hej bloggen!

Igår for hela gänget till Linköping, dvs BF2&3, HP1,2&3 och lärlingarna. Besökte gamla Linköping, IKEA området och även Cloetta, som var dagens höjdpinkt. Jag älskar choklad och är oftast sugen på det, så nu har jag mig ett eget choklad lager där hemma.

Camilla klarade även sitt KÖRKORT igår, så ett STORT grattis till henne <3. Vi ska åka iväg till Katrineholm och äta på mc donnalds idag för att fira henne, så ska hon även få visa hur duktig hon är på att köra.

Efter skolan ska jag åka till Lager 157, för att inhandla mina sista julklappar, sen är jag KLAR, äntligen. Inhandlade mammas julklapp igår, som var den svåraste. Visste verkligen inte vad jag skulle köpa, men problemet är löst nu.

/miss. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback