två månader-

Hej bloggen.

för tillfället sitter jag i skolan och har webdesign, men som vanligt så gör jag ingenting förutom att kolla facebook och bilddagboken, hehe. Jag har sovit väldigt tokigt inatt, och jag måste ha stängt av klockan i sömnen "för den ringde inte". Idag har jag och min man varit tillsammans i 2 underbara månader, och jag är lycklig. mwiihi. Jag säger som michelle, jag är urkass på att lägga upp bilder här i bloggen så jag tänkte låta er se en nu, kuuul huh?



För övrigt ska jag jobba i helgen, kan bli nice. Vi har gått ner i tid nu, så jag börjar 11, vilket innebär att jag har soovmorgon hädan efter, tills vi går till full tid igen. På fredag är det julmarknad och snart är det julafton. jag längtar.
Tallin låter för tillfälligt väldigt lockande också, ska vi åka bruuuds?

Kommentarer
Postat av: en av dina brudar

KLART VI SKA ÅKA ;)

2008-12-09 @ 14:53:42
Postat av: michelle.

vi flickor som är dåliga på att lägga upp bilder måste bättra oss! :D:D:D

2008-12-10 @ 17:53:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback