18-års fest med charader ;)

Igår på dagen gjorde jag faktiskt inte så mycket. Senare mot kvällningen kom Jennifer, Bella och Macke hit. Kollade på tysklandsfilmen, och sedan bar det av åt Dennis som fyllde 18år. GRATTIS! Där så var dte lite folk. men det tunnade ut mot kvällen och någon kom på den otroligt brilianta iden att leka charader. Så det satte vi igång med.
Vi skulle gå hem, så jag följde anna hem, ho hämtade grejer och sen gick vi hem till mig, och här sov hon :)
Vaknade 12:30 idag, och då bäställde mamma pizza åt oss. Sen la vi oss med våra täcken i soffan och kollade på film och bara möööös på förmiddagen. Lite senare åkte hon hem..
Nu ska jag hoppa in i duschen. Känner mig så äcklig. Luktar massa rök eftersom folk inte kan gå ut och röka.
USCH, tur att man är ICKE-RÖKARE.

I morgon börjar skolan igen :( fyfan. men förhoppningsvis kommer älskling på torsdag. Ska också åka in till eskilstuna i veckan och kolla på tatoo och även beställa tid förhoppningsvis. om jag hittar nån jag vill ha dvs.

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback