alla hjärtans dag

Jag sitter här, klockan är 22:17. Håller på att fixa med en present till robin tills alla hjärtans dag.. Visserligen får han den på onsdag nästa vecka eftersom vi inte ses förns dess. Men jag hoppas verkligen att han gillar de, och han kommer vekligen att utnyttja den väl. hehe. Det är allt jag kan säga.. rästen av grejerna fixar jag när det börjar närma sig onsdag. :)<3 läääängtar verkligen. Så snart detta är klart så ska jag gå och sova. Är verkligen jätte trött. Sen ska jag fixa det sista i morgon i skolan för det kan jag inte göra hemma..  Så det blir av att gå extra tidigt till skolan i morgon. Ska försöka vara där vid 8. hihi. Det var väl allt för mig denna kväll..

Älskar dig robin<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback