Alla Hjärtans Dag!

Hej alla glada kärleksfulla turteduvor!
Läget på topp?
Jag själv, ja det är väl som det är.
Saknar min robin så otrolgt mycket.
Det skulle ju vara extra mysigt om han var här. Just idag.
Jo, alla hjärtans dag är överskattat. Men det är ändå en dag en gång
om året som man ska ägna sig åt dom man älskar. Mina vänner har jag
ju träffat idag redan. Nu är det bara älskling kvar. Som jag saknar
så mycket att jag håller på att dö.
Men jag har längre tid på mig att förbereda hans
present.. och det är väl tur det för
det blev problem med saken idag. Men det fixar sig i morgon.

Har till och med köpt hjärt-godisar och en ros till mamma&pappa.
Pappa har inte sätt den ännu, men det har mamma.

Nu ska jag gå upp och prata med min kära syster yster och hennes son.
Ha det bra alla sötnosar..

Älskar dig robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback