Det finns ett skäl!

image2Här sitter jag och lyssnar på nå'n jävla skitmusik som finns
på datorn. Det suger verkligen. Men jag bryr mig inte så
mycket nu när jag sitter och kollar på tatuering.
Jag vet inte vad jag vill ha. Vi ska åka in på torsdag
och välja och beställa tid. Men jag är så jävla skraj.
Jag vet ju för fan inte ens hur det känns. PANIK!

Iallafall. Dagen idag har varit grymt jobbig. Jag hatar verkligen
måndagar. Skoldagar överhuvud taget. Men det får lov att gå.
Påskolv vecka 13. LÄNGTAR!

Ikväll ska jag lägga mig hyffsat tidigt. Det sa jag igår också.
Men jag kunde verkligen inte sova igår. Fanns för mycket
tankar som strömmade runt i mitt huvud.

Nu är det jag som ska höja volymen, byta låt och sjuuuunga
allt vad det går. Önska mig lycka till. haha..
Puss på er allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback