Goddag

Torsdagar för min del är inte så ansträngande. Jag börjar 08:30
och slutar 11:00. Hade svenska och Idrott. Inte så farligt trots allt.
Jag sitter hemma och väntar på att mamma&pappa ska komma hem så
vi kan åka till Eskilstuna och kolla på tattoo och käka. mysmys.
Får se om jag vågar mig på att beställa en tid också. Kankse får köra till
eskilstuna också. Inte kört på jätte länge.

Älskling kommer inte idag. Men jag hoppas att jag får komma i morgon.
Och hoppas att Stefan är sjuk då också. För då kan jag åka tidigare.
Ska passa på att träffa Amanda inne i centrum då också, innan jag tar
tunnelbanan till Kista.. Har inte träffat henne sen i sommras så det är på tiden.

Nu ska jag titta klart på filmen. Räkna med en uppdatering ikväll..
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback