Helgen som var.

Fredag: Slutade 16:00. gick hem, tog ett bad eftersom jag inte mådde riktigt bra. Gick och la mig tidigt.

Lördag: Mådde mycket bättre. Tog det lugnt hela dagen. Vid 16:00 kom Camilla hit. Vi fixade oss och så, sen bar det av till Vadbro där förfesten&middagen skulle hållas. Vi kom dit, sedan bjöds det på smörgåstårtorna. Och jag måste medge att dom var riktigt goda. Ungefär 20:30 kom Robin och Frank. Saknat min robin jätte mycket. Folk trädde in titt som tätt under kvällen. Blev en hel del dans och drickandes. Vid 01:00 kände vi att det räckte för oss, så jag robin och frank fick skjuts hem av pappa. Gick och la oss, somnae vid ungefär 04:30.

Söndag: Jag vaknade vid 7, väckte robin. Låg och myste lite osådär. Han fick inte sova för mig :D hihi.
VId ungefär 12 gick vi upp. Käkade korv med bröd tillsammans med mamma&pappa. kjtsade dom till tåget som gick 14:29. Och nu saknar jag Robin så et gör ont.

Vill också passa på att tacka Anna&Patricia för en rolig kväll. Mycket tacksam. PUSS till er tjejer <3

Robin Jensen, jag älskar dej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback