I?m Mrs. Lifestyle!

image1Sitter här i min ensamhet och sjunger lite. vilken sysselsättning va?
solen skiner ute. funderar faktiskt att sätta mig där ute en stund.
dra fram en stol och en filt. öppna fönstret lite och lyssna på musik.

Har nyss ätit lunch. Pasta med bacon sås. det var faktiskt ganska gott...
Baconen gör god smak, men dom petas bort senare för min del.

Till min förvåning så var jag faktiskt hungrig när jag vaknade i morse.
första gången på 100 år som jag äter fruckost frivilligt. Ibland innan skolan
så intalar jag mig själv att jag måste äta. Men det händer alldeles för sällan.

Såja, på med kläderna och sätt dig ute i solen. BYEBYE!


ROBIN JENSEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback