kvälls inlägg

Klockan är 00.04. Borde egentligen dra mig mot sängen. Men faaaaan, så ensmat ju.
Fast man slipper ju ligga och trängas i en 90 säng, visst älskling? men ååååwh så mysigt.
Har tagit ett bad nu på kvällskvissten. Lite senare kankse, och har just tryckt i mig en köttbulls smörgås.
Sitter och pratar med Amanda lite på msn. Länge sen. Måste ses snart, aaaaaaaaabsolut.

Ska nog gå och tvätta bort sminket nu. sen hoppa i säng och slå en pling till älskling <3

PUSS, god natt på er :)<3

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Hur kan du ha missat det bruden. Schenectady i Albany, utanför New York ska jag till. Åker ju redan nu på måndag.

Turkiet ligger alltid närmast mitt hjärta, men Usa kanske lägger sig där också och delar plats...vem vet..

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-02-23 @ 00:30:51
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback