Min Onsdag!

Gud vad veckorna går fort. Det är redan Onsdag. Det innebär att det
snart är helg. Jag hoppas verkligen att älskling kommer i morgon.
Om det inte blir så så hoppas jag på att jag får åka dit på Fredag.

Jag vaknade klockan 06:00 i morse för att mamma började tidigare.
Duschade, gjorde mig i ordning och sådär. begav mig till skolan.
Hade först sammhällskunskap med lars-evert. störtskön.
Sen hade vi mentorstid då vi planerade vårmarknaden vi ska ha.
Ska dock inte medverka på den för samma dag så kommer jag hem
från Bosnien. Lunch, sen hade vi idrott.
Jag spelade badminton/basket. Hade sån överskottsenergi idag.
Vet inte vad det kan bero på. Är lycklig kankse? JAAAA!!!!
Jag slutade efter det så jag hade sällskap med Jesper upp på flen
sen så gick vi skilda vägar och jag traskade hem och sov i 1,5 timme.

Jag ska gå och lägga mig snart tror jag. Men det återstår att se.
Just nu blev jag jätte sugen på te. Jag är inte så förtjust i te annars,
men mitt te.. ooowh det är så gott. Börjar gilla det mer och mer.

Men det var ju inte riktigt det här jag skulle skriva om. Bäst att sluta nu då.
PUSS på er. Älskar dig ROBIN <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback