mitt lov

Ja nu är man hemma från robin igen :( lite ensamt måste jag ju säga att det är.
lovet är snart slut.. mitt lov har sätt ut ungefär såhär:

Lördag: Hemma, städade osv.
Söndag: Firade mamma som fyllde år på onsdagen men firades denna dag.
Måndag: Var i eskilstuna med fredrik, linda & theo.
Tisdag: åkte hem till emelie som fyllde år
Onsdag: åkte hem från emelie. hem fort, packa och stocka direkt till tåget. Hem till robin.
Torsdag: Var med robin
Fredag: Var hos robin. Han följde mig till centralen, sen hem igen. Och jag mötte upp fredrik, linda och theo inne i centrum. Vi gick runt där och kollade hela dagen. Åkte hem från stockholm 19.15.
 
Nu är det helgen kvar. ska ta vara på de sista dagarna på lovet. sen är det dags för skola igen. :(
På torsdag kommer förhoppningsvis robin hit då han har lov. Kommer vara mysigt att ha han här. älskar dig<3

Nej nu tror jag att jag ska ta ett skönt bad. vi hörs sen. PÖSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback