sjuk

usch usch usch!!! Asså kunde jag, så skulle jag skära bort allt jävla skit i halsen. febern börjar lugna ner sig tycker jag. Men när jag inte kan äta, inte kan dricka, inte ens svälja mitt eget saliv. Då är det illa. orkar inte det här.
I morgon ska jag iallafall gå till skolan och göra mina 2 prov i aktiekunskap. Men tror att jag går dit och bara gör proven. sen gå hem igen. För jag har ingen stor lust med att börja 8:30, sen ha rast i fucking 5 timmar för att ha en lektion till. Tror inte jag har ork till det. Men proven måste göras och jag ska vara en duktig flicka.

Och denna sjukhet innebär också att jag inte får träffa älskling i helgen :( vilket jag hade hoppats på.<3 älskar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback