Some shit

Ja, eftersom jag skrev ett väldans långt inlägg igårkväll, som sedan försvann. Och jag var alldeles för trött för att skriva om det.. Så får väl skriva ett nytt långt inlägg här idag då.

Sitter här hemma. Har precis duschat. Ska åka in till Eskilstuna med min bror & Linda och kolla på tattoo.
Mamma fick det i födelsedags present igår av oss barn. Så jag kanske hittar något jag också. Så kan jag följa med mamma in när hon ska välja tattoo och visa vilken jag vill ha. Så kankse hon kan lägga en liten penning på min tattoo som jag ska få göra. Just nu så har jag ju inte plånbok till det eftersom jag måste spara allt jag kan till resan tillsammans med Emelie. Sen ska jag ju åka till Bosnien 15 mars som utbytesstudent.. Jag är inte så sugen på det längre faktiskt. Men jag tror att jag kommer ångra mig om jag inte åker. Och det är ju bara 5 dagar så det klarar jag nog av.

I morgon ska jag hem till Emelie som fyller 19år <3 stoooor flicka. Det känns ganska sjukt. Du var 15 och jag avr 14 när vi sågs första gången. Nu är vi hela 19 & 18. Tiden går så fort. Måte ta vara på tiden. :)<3 Tänker inte låta oss glida isär igen. Så resan kan nog bli en rolig OCH en bra sak för våran vänskap. Kan knappt vänta :):D

Sen åker jag hem på onsdag för att byta grejer och duscha, säga grattis till mamma eftersom hon fyller på riktigt på onsdag men vi firade henne igår. Efter det så åker jag till älskling <3 Längtar så mycket. Och där stannar jag tills på söndag. UNDERBART :)<3

Nu ska jag gå upp och göra mig klar. Vi hörs sen.. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback