some stuff

HEJJHOPP!

Ja, bara den här veckan kvar, sen är det LOV! gid vad jag längtar. Lite ändrade planer på lovet:

Fredag:hemma
Lördag:Hemma
Söndag: Fira mamma
Måndag: Hemma
Tisdag: Fira emelie och sova där.
Onsdag: Hem tidigt, gratta mamma, åka till robin
Torsdag: Robin
Fredag: Robin
Lördag: Robin
Söndag: Hem.

Och då börjar också Robins lov.. Lite träligt att vi inte har lov sammtidigt faktiskt. Fick godkänt på provet som vi hade i praktisk marknadsföring B. Var 2 poäng från VG. Känns lite surt, men det är sånt som händer. Fredrik, Linda,Theo och vovven har varit här och hälsat på idag. Dom åt är. Alla hjärtans dag på tordag. Lite surt att jag inte får vara med älskling då, men det får komma efter. Ska nog köpa någe litet till honom. hihi. Vad kan jag inte skriva här eftersom jag vet att han brukar vara inne här och kika lite. hihi. Lääängtar efter honom.. älskar dej babe<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback