Söndag

Hade främmande igår utan pappas medarbetare på hyresgästföreningen. Avskedsmiddag eftersom vi har flyttat och pappa dragit sig ur. Så det blev ett himla stå hej igår/inatt. Jag gick och mötte anna som skulle komma över. VI hyrde film, "jakten på lycka" tror jag den hette. Mohammed sa att den skulle vara jätte bra, men den var inte alls så bra som jag hade förväntat mig. Men den var lite sorlig. Sen gick vi in och la oss, och pratade lite.
Anna somnade, och jag låg och pratade med robin i telefonen. Sen somnade jag. Stackars anna blev sjuk under natten, så hennes mamma fick komma och hämta henne nu på morgonen. Har ätit fruckost nydligen, kycklingsallad blev det. hehe. Får se vad jag ska göra idag. Sova antar jag. 1 vecka kvar i skolan, sen är det lov. Äntligen.

Lovet ser ut så här:
Fredag- Åka till robin efter skolan
Lördag- Robin<3
Söndag-Robin<3
Måndag-Åker hem
Tisdag-Firar emelie som fyller 19år.
Onsdag-Firar Mamma som fyller år.
Torsdag-Åker tillbaka till robin
Fredag-Robin<3
Lördag-Robin<3
Söndag-Åker hem.

Om det blir som planerat. Synd bara att vi inte har lov sammtidigt. :( Men nu ska jag gå och lägga mig och kolla på TV. Blev ju inte så mycket sömn inatt.. Ha de bra Änglar.. Älskar min Robin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback