That's it.

Jag är väldigt sugen på att åka och handla upp mina pengar. men NEJ!
Det ska jag inte göra. För jag måste spara till Emelies och min utlandsresa.
Det är moppepengarna jag pratar om då. Studiebidraget måste jag ha att röra
mig med. Jag har ju iofs pengarna redag. Till både körkort + resa.
Men det gör ju ingen om jag får lite kvar på fondpengarna.

Men jag måste ha ett par skor. Ett par rejäla änna. Har bara ballerina liknande.
Och jag måste ha ett par vanliga "jogging skor" eller vad jag ska säga.
Jag ska nog kolla med mamma&pappa om vi kan åka in till Eskilstuna i morgon.
Så jag får köpa mig ett par. För jag kan ju inta ta vinter stövlarna såfort det är
lite regn eller kallt?! Nej nu är det vår enligt mig.

Vad jag ska göra ikväll? sitta hemma och tyna bort typ. VILL TILL ÄLSKLING!

aja, vi hörs. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback