the day

Fick sluta lite tidigare från skolan idag eftersom jag och sandra
var klara med uppgiften vi fick igår. Så vi fick testa en grej åt
ingvar, sen fick vi dra. Gick hem och badade. Otroligt skönt.
Låg ganska länge i plurret faktiskt.
Sitter och väntar på mat. Är jätte hungrig. Inte ätit sen lunchen i skolan.

Jag såg nyss ett inlägg på youtube. Och det var verkligen hemskt.
Det var från en fotbolls match från 25 Januari 2004, när
fotbollsspelaren Miklos Feher dör. USCH USCH USCH.
Han bara föll ihop sådär.
Sök på hans namn så kommer det nog upp.
Jätte hemskt.

18 dagar kvar tills jag åker till Bosnien. Inte så spänt faktiskt.
Fick mejl från en lärare på skolan idag. Vi fick i uppgift att
förbereda oss om en kort presentation på engelska om något
vi gjort med skolan eller om skolan. Hon tyckte då att jag skulle prata
om när vi var i tyskland. Isabell när hon varit i ausvitsh eller hur det stavas. (hitler skiten)
Och Ernad fick prata om skolan eftersom han inte varit på nåt sånt där.
Kan bli intressant. Med min sketna engelska. haha blir nog kul för dom..

Nu känner jag mat lukten och mamma ropar. Vi hörs sen. PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback