update

Jag sitter här för mig själv. Har tagit ett bad nu på eftermdidagen.
Sitter ivrigt och väntar på att andra avenyn ska börja.
det kommer ju ut 3 avsnitt idag. lite dåligt att det bara är på
söndagar. haha det är så sjukt bra. dåligt-bra om man kan säga så.

Efter badet så ringde jag älskling. Han har spelat match och dom
vann som vanligt och älskling gjorde 2 mål. Matchen slutade 8-3.
DUKTIG <3

Tanken av att skolan börjar i morgon, vet inte ens hur jag ska beskriva det.
Jag vill verkligen inte. Jag hatar skolan. Bara att längta till poskolvet.
Visserligen får jag lite ledigt då jag åker till bosnien som
utbytesstudent om ......  hum vad är det?..... 19 dagar tror jag.
Jag är inte så säker på att jag vill fortfarande, men jag kommer nog
ångra mig om jag inte åker. Så den 15 mars - 20 mars är jag där nere.

Nu ska jag gå upp och fixa något att äta. Är lite sugen faktiskt.
Inte hungrig, bara lite sugen. Vi hörs.. Puss på er, och puss på älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback