M.day

Tjohooooo!!!

Ja, nu är jag bloggsugen och hoppas
ni är detsamma, och att självklart
att allting är toppen med er.
För er som inte ligger på topp, ni får, a big fannie hug.

Resten av dagens timmar har jag tillbringat framför datorn tillsammans med Anna.
Har suttit och planerat lite  helmlisar sådär. hoppas att jag gör er rejält nyfikna nu.

iallafall, så har jag sovmorgon i morgon till 10:10. eller det har jag varje tisdag.
Det är riktigt skööönt iallafall. TACKTACKTACK! <3

Saknar min robin. Åkte hem igår, men det känns som evigheter sen jag träffade honom sist.
Men vi ses troligen i helgen igen. hoppas<3

Jag får väl avrunda för idag. Vill bara tacka Emelie Talvis för en jätte fin stylad blogg.
vad skulle jag ha gjort utan min photoshopqueen?<3<3<3 BIG LOVE.

ha det bra så länge. PUSS till er alla. <3 // Fannie

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

haha så lite så ;)

2008-09-14 @ 16:17:19
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback