"ska jag hämta drickan själv?"

Läste nyss min smarta vän camillas blogg där det gförsta jag ser är :

" .. Måste påpeka att Fannie inte är den smartaste jag känner när hon klunkat i sig en champange! haha! Det va igår på Okq8 när vi va lite kvällshungriga och beställde korv som hon kläckte ur sig den oehört smarta frågan "ska jag hämta drickan själv"?
 vadå sen när började personalen hämta drickan till kunden själva?! störtskön!"

VIll bara säga tack så mkt camilla. Precis som om du själv är så smart? haha du är för rolig du min kära vän.

För övrigt så sitter jag i skolan nu. Hade sovmorgon i morse till 10:10. Otroligt skönt. Idag får vi våra nycklar till huset. Så från och med idag så är huset helt vårat. Ska dit efter skolan och flytta lite kartånger. Och packa upp i kök och sånt. På lördag så ska vi flytta möblerna. Då vi också ska sova där. Men det är vad jag ska ägna min dag åt idag.

Jag måste också säga att jag saknar min robin otroligt mycket.<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha jaa ibland kan jag va smart ;)

2008-01-15 @ 19:10:52
Postat av: Louise S.A

Va roligt att du har blogg, missade din förra men den här får jag börja följa lite oftare.

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-01-16 @ 18:45:01
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback