10:54-

hej läsare!

Jag vaknade för en stund sen. Jag börjar bli lite hungrig så jag kankse ska gå upp och ta mig en tallrik yougurt eller liknande. Farmor och hennes väninna sitter på baksidan med mamma och pappa. Dom hade varit ute och gått så dom mellanlandade här. MIn älsta bror kommer sen också med hans fru och två barn. Mon bror ska fräsa bort en stubbe som vi har på tomten, och sedan ska de äta här. Jag ska försöka hinna duscha också. Jag känner mig inte så fräsch längre. I morgon ska jag börja jobba igen. Det känns lite bättre nu eftersom jag vet att 50 personer har gått på semester och jag har fått sova ut igen. Jag ska lägga mig skapligt ikväll men varje gång som jag säger så så går jag och lägger mig strax efter 00:00 iallafall, vilket blir att jag knappt orkar jobba dagen efter. Nu kurrar magen.

/mrs. fannie

47 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback