44 dagar kvar-

hej bloggen!

Det är dags att jobba igen. Jag gick upp halv 7 för jag duschade i går kväll innan vi drog till hälleforsnäs och det blev rätt sent igår med tanke på hur trött jag var så jag ville sova lite längre. Men jag är fortafarnde trött. Iallafall så är det onsdag idag. Jobba idag, sen två dagar till. Sen är det slut på skiten ute på de la rue men jag kommer att få jobba extra sa tobbe till mig i måndags. skönt med lite extra pengar ibland faktiskt. Och när lönen kommer den 24 blir det att betala resan helt. Mamma och pappa ska sätta in dessa 900 kronor som jag satte in på deras konto för en liten del ska betalas inom en vecka. Det känns skönt att kunna resa, och veta att man har betalat den själv. Man känner sig mer förtjänt av den men fyfan vad fattig man blir. Nu ska jag kolla runt lite mer innan det är dax för mig att cykla iväg till amazon för att sedan få skjuts ut med alla mackor osv till de la rue. ha en bra dag.

/mrs. fannie

Kommentarer
Postat av: angelica

dags för jobb här med..

2008-07-16 @ 08:27:25
URL: http://angelicahl.blogg.se/
Postat av: silvia

Tack ska du ha min kära vän :)

2008-07-16 @ 16:49:29
URL: http://silviaalvarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback