allmänt-

Hej bloggen!

Jag sitter hemma hos Bror och Linda nu. Dom har flyttat upp till brogetorp och dom ville låna min dator för att kolla deras internet bank. Dom har inget internet och jag har ju mobilt så jag kan ta med mig det överallt. Jag har nyss druckit en xider, och det var väldigt gott. Jag har också börjat sy min kjol. Sprättat och sytt om dragkedian och det blev ruskigt bra. Det syns inte att det är hemma gjort. Och jag som verkligen inte är van med symaskiner. Men det ska alltså bli en klänning med resor och dragkedia. Den kommer bli lite pösigt också. Om den blir bra så åker den med till turkiet. Jag måste även inhandla lite saker men jag funderar på att buda hem lite från tradera. Nu ska vi ta en promenad i det fina kvällsvädret.

/mrs. fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback