betald resa, till viss del-

Hej alla läsare, vilka nu nu än är!

Jag var nyss uppe vid pappas dator och förde över pengar till killen som sålde högtalarna till mig och syster fårn tradera. Sånna som man kan koppla in i mp3, sen låter det ut ur dom. hur bra som helst tills när vi åker tillturkiet, som var tanken med det hela. På tal om turkiet, så betalade vi nyss in en viss del på resan också. Den delsen som ska betalas inom en viss tid, och den tiden är den 19nde så vi är ute i god tid. För er som vill åka billigt till turkiet så åk med Turkietresor.se.
De flyger från norrköping och arlanda vad jag har fattat för, och vi åker från norrköping. Nära och bra. det r bara 43 dagar kvar. Jag läääängtar hela tiden men jag tror inte att jag har fattat riktigt att jag ska iväg igen. Till turkiet för 4rde året i rad. Men jag måste säga att jag älskar det. jag minns allt därifrån. till och med mellan vilka datum vi var där.

Nu tycker jag att det blir väldigt mycket turkiet. Men jag ska gå och lägga mig nu. Ja klockan är 20:03, men jag är otroligt trött och i morgon är det min sista dag på jobbet, iallafall på de la rue. Jag har redan fått mitt extra jobbs erbjudande.På fredagen den 26te, då ska vi börja tidigt med att förbereda skagenbakelser till brölloppet som hålls den 27nde. Men efter att jag gjort det så ska jag in till malmamarken. NICE må jag säga.

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback