Bokad resa-

hej bloggen!

Jag kan ju börja med att berätta att nu har jag och min syster bokat resan. Den 29nde augusti åker vi från Norrköpings flygplats, vilket är bra för då behöver vi inte åka till arlanda som är längre samt olika terminaler osv. Så vid 21:15 tror jag det var lyfter planet och vid 02:00 är vi framme i Antalya. Då väntar 1 timmes bussresa in till Side. Då blir det nog att lägga sig direkt. Om vi inte har sovit så mycket på planet och bussen. Så om 48 dagar åker vi kom vi fram till. SKÖNT att få komma iväg trots allt.

Just nu sitter vi ute på baksidan och har ätit kycklingsallad. Dte var grymt gott. Nu dör batteriet snart så jag tror att jag får avrunda här. /mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback