dålig uppdatering-

hej bloggen!

förlåt för att jag inte har uppdaterat på 2 dagar nu, men jag jobbar 07:30 - 14:00 och där efter så är jag helt slut. antingen så sover jag eller så träffar jag kompisar. Shit batteriet på datorn dör snart, måste hämta kabeln. excuse me!

tillbaka. Igår var jag i nyköping efter jobbet. Vi åtke till hamnen, jag mamma pappa syster+son, bror linda+son. Vi köpte glass på vad det nu heter men det var jätte gott iallafall. mysigt att sitta där. sen efter dte åkte vi till skavsta för att kolla på flygplan. vi hade tur, det landade 1 och 3 startade. mysigt. Theo och Sebatian vart helt till sig, och så klart jag också. Jag blev riktigt sugen på att ta en sista minuten. VIlket jag ska göra med min syster eller Rigge, vi får se hur det blir. Har hittat billiga till tex bulgarien, tunisien och mallorca.

Usch, jag är så trött. Snart är det dax att dra till jobbet igen. Jag ska även skriva på arbetsbeviset samt få reda på min timlön. Jag är glad vad jag än får. Det får gå sirekt till göteborgskassan. Brudarna och jag drar dit 13 - 17 augusti under GÖTEBORGSKALASET! wiiho.

mer kommer sen

/mrs. fannie

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

SV: okej :D jag med, och ruuuuuuunka.. haha! :D

2008-07-10 @ 22:25:11
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback