en kväll på lilla krog-

Hej bloggen!

Jag vaknade vid halv 9, otroligt nog. Igår var vi en sväng till katrineholm, jag och isabell. Vi träffade några roliga filurer från Valla på bussen. Dom pratade vi lite med osv. Sen gick vi till mc donnalds och köpte varsin cheese börjare. Utanför satt Roy och Mohammed, så vi bänkade oss med dem och det slutade med att vi tog en tripp med roys bil. Sen tillbaka till mc donnalds och där mötte jag upp min kära Emelie. Efter det gick vi fem till lilla krog, där vi satt och drack osv.

-"en av eran billigaste öl vill jag ha. TACK!"

Sen gick vi till nån undervåning på starlight eller nåt, där det var gratis att komma in. När vi kände att det räckte för oss så var roy snäll och skjutsade hem oss.Det var snällt. Jag tror inte att han brukar läsa min blogg men, TACK!

Och Tack Emelie för att du kom och var med oss igår kväll. Och tack till isabell för en rolig kväll.. Det måste vi göra om.

Mindre roligt var ju när jag kom hem. När jag klev ur bilen så märkte jag att min klack som var lös tidigare på kvällen, hade lossnat helt. Så nu ligger den säkert på golvet vid baksätet i roys bil. jaja skit samma tänkte jag. Sen när jag kom fram till dörren så var inte mina nycklar i väskan. PANIK! vart fan var dom då, tänkte jag. Jag plingade på dörren och pappa kom o öppnade. DÅ kom jag på att dom ligger i isabells väska. Tänk om mamma&pappa inte hade varit hemma. Iallafall, i morse när jag vaknade kom jag på att hon har mina ppiller också. Så jag fick öppna en ny karta och ta där ifårn eftersom jag tar mina på morgonen. Bra att jag tänker. haha. Kul var det iallafall :)

/mrs. fannie

Kommentarer
Postat av: emelie talvis

godmorgon fyllo ;)

2008-07-19 @ 10:21:08
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback