fanojzan och anojzan-

hej bloggen!

förlåt för en dålgi updatering idag men jag har inte riktigt haft orken för att blogga. Kvällen igår var lyckad och jag hade riktigt kul tills jag fick kramper i magen, vilket resulterade att jag inte kunde sova hos Emelie som vi bestämmde under kvällen. Förlåt Emelie. <3 Men så jag var väl hemma vid halv 4 kankse. Eller då låg jag i sängen iallafall om jag inte minns fel. Just nu sitter jag hemma hos Anna. Vi ska kirra käk sen. Nu till lite plans about the summer! hej på er.

/mrs. fannie

slänger in en bild på mig och annsi <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

Det är lungt :) <3

2008-07-06 @ 23:50:31
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback