grilla i hälleforsnäs-

hej bloggen!

Vi har varit hos min farbror och grillat ikväll, i hälleforsnäs. Det var trevligt. Riktigt gott var det också. När vi åkte hem bröt jag ihop i bilen. tårarna sprutade och jag skakade skit mycket. Vad tror ni har hänt? Jo allt vi ser är massa blinkade blåljus och en bil som ligger upp och ner. Ingen stoppar oss så det betyder att man får köra om. En bil hade kört av vägen står det på internet nu när pappa kollade. en person är inblandad. olyckan hände 22:27. 22:28 åkte vi förbi så det hade precis hänt. Antingen hade en bil som åkt förbi larmat eller så hade föraren vart i det skicket att larma själv. Jag fick blickarna från när vi krockade i turkiet direkt. Det var därför jag bört ihop. Innan jag visste vad som skett.

Men nu måste jag sova så jag orkar jobba i morgon.

/mrs. fannie

Kommentarer
Postat av: angelica

usch :/

2008-07-16 @ 08:29:22
URL: http://angelicahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback