jobba-

hej bloggen!

Ja, dags att jobba igen. Jag hinner skriva ett snabbt inlägg nu på morgonen innan det är dags att cykla iväg. Idag efter jobbet så ska jag försöka träffa Anna, vilket jag inte har gjort på länge nu. Är ju så himla trött när jag kommer hem. Dels för att man jobbar och dels för att man går upp så himla tidigt. Det är bara två dagar kvar att arbeta nu. Vad skönt det känns. Jag har läst ut min bok nu, så jag får sysselsätta mig med något annat medans jag väntar på att lunchen ska börja. Jag hatar att läsa, men något måste man ju göra. Kan ju ioförsej ha med mig datorn men..... det kommer inte se så bra ut. Så det får stanna hemma. Nu ska  jag kolla runt lite. Ha en bra dag. /mrs. fannie

43 dagar kvar

Kommentarer
Postat av: angelica

JObb för mig idag också :)

2008-07-17 @ 08:26:28
URL: http://angelicahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback