Kalas + trådlöst bredband från 3-

hej bloggen!

Idag fyller som sagt Sandra år, så jag Anna och kankse andra Anna ska åka ut och gratta henne senare på eftermiddagen, eftersom att ena Anna jobbar i malmköping och slutar 13:00. Det är fint väder också så det gör ju saken ännu bättre.Jag ska lägga mig ute på det nyklippta gräset ett tag nu och sola lite, sen ska jag göra mig i ordning för ett
18års kalas hos världens bästa <3 Jag kankse tar med mig kameran, så jag kan lägga upp lite bilder. Men vi får se hur det blir..

Just det, pappa har bestället ett trådlöst bredband till mig! Ett Rosa från 3. DÅ kan jag ta med mig datorn överallt om så önskas, men pappa sa att han ska få låna det när han åker ut med husvagnen.. DÅ har jag ju ändå internet här hemma. Så, DEAAAL! Det var vårat avtal. Men han sa också att om jag ska ha internet samma helg då jag åker iväg, så skulle jag få ta det. haha. Ibland är min pappa såååå bäst!

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback