kvällsinlägg-

hej bloggen!

det börjar bli sent så jag tänkte skriva ett litet kvällsinlägg innan jagf ska åg och lägga mig. Fredrik och Linda var här förut en sväng.. Jag och Linda blev jätte sugna på choklad så jag och min bror tog min cykel och cyklade upp till Ica. Sen tog vi det lugnt här hemma bara. Jag tänkte att jag skullelägga mig ner i sängen nu. Just nu sitter jag där lutat mot väggen, så börjar få lite ont i ryggen. Jag behöver sova också eftersom jag ska jobba i morgon. Jag ska gå upp 06:00 om jag ska duscha men jag duschade nu ikväll så jag funderar på att jag inte ska tvätta håret utan bara duscha av mig lite snabbt så jag vaknar till. Då kan jag få sova lite längre. Men vi hörs i morgon alla läsare. Sov gott...

/mrs. fannie

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

godnatt snygging ;)

2008-07-13 @ 23:02:30
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback