Malmköping-

Just nu sitter jag i malmköping hos mamma & pappa i husvagnen. Dom valde att ställa den här eftersom det är malmamarken i helgen. Iställer för att åka hem varje kväll så kan vi ha husvagnen här. Så jag kom hit igår. Igår så var jag uppe hos tobbe och lämnade min skattelapp, sen mötte jag Anna och då drog vi till Orrö. Vid tre cyklade jag hem och packade, sen gick jag upp till bror för dom skulle hit till malmköping så jag åkte med dom. Jag fick mycket färg igår. Idag ska jag gassa också men jag ska ta det lite lungt, för jag vill inte bränna mig då jag inte har solskyddsfaktor. men framsidan är inga problem, det är axlarna och syggen som jag är lite rädd om. Men jag har en jätte bra grund tills Turkiet om 36 dagar. Min syster kommer hit snart och solar med mig. Vi kanske går ner till stranden till och med. VI badade igår. Jag pappa fredrik och Theo. Mamma och Linda var fegisar.

I morgon och på lördag + söndag är det malmamarken. På fredag kommer min syster och Sebastian hit och grillar, sen ska vi kolla på EMD och kolla runt lite. Så ska dom sova kvar så dår får jag sova på mamma&pappas sida. haha. Och i natt har jag vaknar flera gånger av att pappa snarkade.

I tisdags var jag med min syrra och fixade pass till henne, sen åt vi på kinaresturant men det tror jag att jag har berättat. Jag lägger in en outfit-bild från den dagen. Det händer ju inte allt för ofta.


(klicka på bilden för att den ska bli större)
väskan hände dock inte med ut av någpon konstig anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback