min dag i korta drag-

hej bloggen!

Min dag, ja den har varit kanon bra och jätte skön. Jag mötte Silvia vid Ica, sen drog vi oss ner till orrö. Det första vi gjorde var att doppa oss i den otroligt skitiga sjönn, men det var skönt när man väl kom upp och la sig för att börja förbättra solbrännan ytterligare. Jag har fått massor med färg, och det ska vara fint i morgon också så då ska jag också lägga mig och sola. Jag börjar nästan gilla att ligga på orrö nu, för om jag ligger här hemma så har jag ingen sjö att doppa mig i när det blir för varmt. Men där kan man det, plus att det fläktar mer där och det ärroligare om man har någon att prata med. Oj nu måste jag rusa, vi hörs senare.

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback