Pappa fyller år-

hej bloggen!

Jag fick ett samtal av min syster tidigt i morse. Hon undrade om jag ville följa med och fixa hennes pass, så det gjorde jag. VI åt också lunch på en kinaresturang. Sen åkte vi hem till mig och firade min pappa. Lite med tanken att åka iväg också var att vi skulle kolla efter en födelsedagspresent till honom. Och det gjorde vi. VI har haft folk hjär hela dagen. De gick för kankse 20 minuter sen. Nu är pappa och hämtar mat.Det ska bli gott med kycklingsallad.

I morgon har jag mycket att stå i. Jag ska bland annat cykla upp till tobbes och lämna in min lapp om att jag inte ska betala skatt. Sen ska jag även till banekn och flytta över pengar. Och det är bara lite av mina planer i morgon. Jag har mycket att stå i nu känner jag. Inte tid till något, och det känns tråkigt.

GRATTIS PAPPA!

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback