pussycat dolls 2-

heeeeeeeeeeeej!

jag kollade nyss på greas som gick på tv4 film och nu är det pussy cat dolls 2. det är lite kul att kolla på. nästan lite som top model. Massa skit snack om varandra och hård press. Jag gillar det, lite action.

Idag på jobber fick jag ett samtal av rigge. Han frågade om jag var kvar på jobbet, för han tänkte komma o säga hej medans han var ut eoch övingskörde. Jag förklarade vart han skulle gå in, och jag möter honom. Han har något bakom ryggen och säger att han har något till mig. Hans övningskörningsskylt. HAN KLARADE UPPKÖRNINGEN! GRATTIS :D

Nu tänkte jag att jag ska duscha eller något.. eller jag kanske gör det i morgon bitti istället. Jag ska iallafall kolla på tvn.

/mrs. fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback