sista dagen på jobbet-

hej bloggen!

Det är dags att ta på sig sin "tobbes amazon" tröja och förklädet (nej inte ett helt utan bara runt mindjan) för sista gången denna vecka. Också sista morgonen jag vaknar 06:00 på morgonen och tänker att jag ska ut till tråkiga de la rue. Visst ska jag jobba extra, men det handlar ju bara om någon / några dagar hit och dit. Extrajobb är alltid bra.

Isabell har fyllt år, och jag tror att jag ska haka på henne till katrineholm idag. Hon ska gå ut på krogen för första gången. Jag jag får se hur det blir. Jag är inte riktigt säker än, men det vore ju roligt. Leva upp till våra bosnien minnen. Fy vad kul vi hade. Och jag fick isabell att dricka öl. Nu tycker hon om det......tror jag.

Iallafall, set är dax att röra sig till cykeln och cykla upp till tobbes. /mrs. fannie

42 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback